Rabu, 29 Jun 2011

Stress dapat LESEN MEMANDU (Cerita 1)

Ermmm....dh lme x update kt blog nh....kan3??..nk kate keje xkeje...mne x nyer asyik ngan fb jew...sampai lupe kt blog...actually nk kongsi cikit pengalaman amik lesen kereta (D)...xabis pown agi...cume dh dpt L.....

Mul2 nk amik tuh punyer lh duk pikir pnjang....nk amik ke x nk amik ke x....takut pown ad....klu naik motor tuh mmg dh pro dh...last2 sekali mak nk amik jugak...so,ad lh geng....

Esok nyer p lh kt kedai blaja memandu tuh...nme dia Fong....amik ngan org cine....org ckp senng amik ngan dia nh...tp garang mmg lh garang....nh nk citer step dia...

1)First tuh bayar rm200...tuk amik kelas 6jam...kelas undang2....kt kelas nh ok jew cume boring ckit...tp bengang nyer aku....nme jew kelas undang2 tp duk criter pasai poligami,khwin...haishhh....2 dh melencong dh tuh...ape kes nh....

2)Aku sabar jew sbb aku ad buku dia...blaja sendiri lg ok kowt....dan aku pown confident akan lulus....dh terbiasa kt u time exm bce buku berbuku2....

3) Seminggu aku amik mse duk study...org len punyer lh hebat amik keesok kn nyer....ahahaha....confident giler....

Tibe lh ari test undang2...aku amik kt tepi Dona tuh...nervus jugak nk jawab....gune komputer....ad ujian buta warna,rabun n undang2....jawab punyer jawab aku tgk org len x cyap agi....dh lh aku nh masuk lmbt...takut jugak...keluar dr bilik exm dengan bangga aku dapt 49/50...bangga giler sbb bce mcm 2 jew...ahahahahah

Pas amik exm tuh kene pulak p amik kursus 3 jam...... *Kite sambung lg lh citer seterusnyer

Tiada ulasan:

Catat Ulasan